კლასის დამრიგებელი ნაზიბროლა ნარეკლიშვილი
sadamrigeblo programa
http://elibrary.emis.ge/uploads/other/149.pdf
rogor veTamaShot bavShvebs
http://mastsavlebeli.ge/?p=22838&fbclid=IwAR2tv7BAu-QpGX-z14ubYlUKPRR4p24IXZxLv0MEkKtzqltz_jNlmm9h5kUhttp://mastsavlebeli.ge/?p=22838&fbclid=IwAR2tv7BAu-QpGX-z14ubYlUKPRR4p24IXZxLv0MEkKtzqltz_jNlmm9h5kU
http://mastsavlebeli.ge/?p=13819&fbclid=IwAR28cL_r_yqNOAnD-6mpOdrmY3V8o27wLCWI1_PkKyYxc05rpt4nbZLz7ow
მასწავლებლის 10 მცნება
სადამრიგებლო პროგრამა
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
N
|
თარიღი
|
პიროვნულიდამორალურიგანვითარება
|
გარემოსდაცვითიკულტურისგანვითარებადაცხოვრებისჯანსაღიწესისპოპულარიზაცია
|
უსაფრთხოებადამოქალაქეობრივპატრიოტულიცნობიერებისამაღლება
|
თვალსაწიერის
გაფართოება
|
ჩემი სურვილები და მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების საინტერესოდ
წარმართვისათვის
|
შენიშნვა/რესურსი
|
||||||||||||
I სემესტრი
|
|||||||||||||||||||
1
|
17/22.09.2019
|
კლასის მოსწავლეთა უფლებებისა და მოვალეობების დეკლარაციის შემუშავება
·
უფლებების
გაცნობა;
·
მოვალეობის
გადანაწილება;
|
|
|
|
საორგანიზაციო
საკითხების მოგვარება
|
|||||||||||||
2
|
25/28.092019
|
ათასად კაცი დაფასდეს ათიათასად ზრდილობა
|
|
|
|
საუბარი;
კლ/ლიტ-,,ბუშტიც არის და ბუშტიც“-გვ.97-გაანალიზება
|
|||||||||||||
3
|
1/4.10.2019
|
|
ჩვენი პლანეტა დედამიწა
|
|
|
სლაიდისჩვენება;
,ჩვენიგარემო” გვ.34
|
|||||||||||||
4
|
6/10.10.2019
|
|
გზაზე მოძრაობის წესები
|
|
საუბარი
,,ჩვენი გარემო“ გვ.96
|
||||||||||||||
5
|
13/17.10.2019
|
შენ და კანონი,საკლასო წესები
|
|
|
სისტემეტიურად ვუბრუნდებით
|
||||||||||||||
6
|
20/24.10.2019
|
|
|
|
გასეირნება თოჯინების თეატრში
|
|
|
||||||||||||
7
|
27/31.10.2019
|
თანაგრძნობის გამოხატვა
|
|
|
|
კლ/ლიტ-,,უსურვაზის
დასჯა“-ვაჟა-ფშაველა-გვ.65 განხილვა
|
|||||||||||||
8
|
3/7.11.2019
|
|
|
ეროვნული გმირები
|
|
კლ/ლიტ-,,ზეობა
გიორგი ბრწყინვალისა“-გვ.116-გაანალიზება
|
|||||||||||||
9
|
10/14.11.2019
|
მეგობრობის ძალა ერთობაშია
|
|
|
|
მოთხრობა,,მეგობრები“-ინტერნეტიდან
ამოღებული
|
|||||||||||||
10
|
17/21.11.2019
|
|
როგორ ვებრძოლოთ მავნე ჩვევებს
|
|
|
საუბარი:სიგარეტის,ალკოჰოლიანი
სასმელის მავნებლობაზე
ინტერნეტიდან ამოღებული
მასალა
|
|||||||||||||
11
|
24/28.11.2019
|
|
|
|
მოქნილი და მხატვრული კითხვის შეჯიბრი
|
|
სხვადასხვა მხატვრული
ლიტერატურის გამოყენება
|
||||||||||||
12
|
1/5.12.2019
|
მოთმენა,სამართლიანობა,
პატივისცემა
|
|
|
|
მოთხრობის გაანალიზება
|
|||||||||||||
13
|
8/12.12.2019
|
ბავშვთა უფლებები
|
|
|
ბავშვთა კონვენციის
გაცნობა
|
||||||||||||||
14
|
15/19.12.2019
|
|
ენა,მამული,სარწმუნოება
|
ჯ.ჩარკვიანის ლექსი,,მე
ისეთ ქართველს რა ვუთხრა“-ანალიზი
|
|||||||||||||||
15
|
22/26.12.2019
|
|
|
|
საახალწლო ზეიმისათვის სამზადისი
|
საახალწლო ზეიმი
|
|||||||||||||
II სემესტრი
|
|
||||||||||||||||||
16
|
15/16.01.2020
|
|
|
ხალხური ტრადიციები და
რელიგიური წეს-ჩვეულებები
|
თავიანთ ოჯახებში
დამკვიდრებული ტრადიციების გადმოცემა;
|
||||||||||||||
17
|
19/23.01.2020
|
რა არის ბედნიერება
|
|
|
საუბარი;
კლ/ლიტ-,,გულუხვი
ხე“-გვ.32-ანალიზი
|
||||||||||||||
18
|
26/ 30.01.2020
|
|
დღის რეჟიმი და მისი
ორგანიზება
|
|
|
საკუთარი დღის რეჟიმის
წარმოდგენა
|
|||||||||||||
19
|
2/ 6.02.2020
|
|
|
|
ლიტერატურა,ხელოვნება და შენ
|
|
პოეზიის საღამოს მოწყობა
|
||||||||||||
20
|
9/13.02.2020
|
თვითგანვითარება-ჩემი მომავლის პერსპექტივა
|
|
|
|
დიალოგი
|
|||||||||||||
21
|
16/ 20.02.2020
|
|
|
პორტრეტების გალერეა
|
|
გამოფენის მოწყობა
|
|||||||||||||
22
|
23/27.02.2020
|
სად მთავრდება ცელქობა და სად იწყება დანაშაული
|
|
|
|
საუბარი-ეპიზოდების
გახსენება თავიანთი ცხოვრებიდან;
კლ/ლიტ- ,,რაჭის
ერისთავი როსტომ“-გვ.60- განხილვა
|
|||||||||||||
23
|
2/6.03.2020
|
|
|
|
ზეიმი „3 მარტი-დედის დღე“
|
|
მხიარული სტარტის მოწყობა
|
||||||||||||
24
|
9/ 13.03.2020
|
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
|
სლაიდის ჩვენება
,,ჩვენი გარემო’’-IV კლ
|
||||||||||||||
|
|
გვ.92-95
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||
25
|
16/20.03.2020
|
|
|
|
კალიგრაფიის კონკურსი
|
|
|
ეტაპობრივად ჩატარება
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
26
|
23/27.03.2020
|
ქცევის წესები, ეტიკეტი.
|
|
|
|
სიტუაციური თამაშები:
ქცევა თეატრში;
ქცევა ცირკში
ქცევა სპორტულ
თამაშობებზე დასწრებისას;
|
|||||||||||||
27
|
30.03/ 3.04.2020
|
|
|
სწავლა -შენი პატრიოტული
ვალია
|
საუბარი
|
||||||||||||||
28
|
6/8.04.2020
|
|
|
აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაული
|
|
ხელოვნების გაკვეთილზე
ვღებავთ კვერცხებს ;
კლ/ლიტ-,,აღდგომა“-გვ.108
|
|||||||||||||
29
|
15/ 17.04.2020
|
|
|
საუბრები,დიალოგი ცნობილ
ადამიანთა ცხოვრების შესახებ(მოსწავლეთა ინტერესებიდან გამომდინარე)
|
|
საუბარი,დიალოგი
|
|||||||||||||
30
|
20/ 24.04.2020
|
|
|
„დედამიწის დღე“
|
|
მოძიებული ინფორმაციის
წარმოდგენა;
სლაიდის ჩვენება
|
|||||||||||||
31
|
27.04/ 1.05.2020
|
|
|
|
კომპიუტერი თუ წიგნი?-დისკუსია
|
|
დისკუსიის გამართვა;
კლ/ლიტ-,,დედაენამ
განკურნა“-გვ.48-გაანალიზება
|
||||||||||||
32
|
4/ 8.05.2020
|
მე მიყვარს ჩემი ქალაქი
|
|
ესსეს წერა;
|
|||||||||||||||
33
|
11/15.05.2020
|
|
|
მიეცი ნიჭსა გზა ფართო
|
საუბარი;
კლ/ლიტ-,,მეფე
პოეტები“-გვ.46
|
||||||||||||||
34
|
18/ 22.05.2020
|
ვისაც საკუთარი აზრი არ აქვს,იგი ყოველთვის უპირისპირდება სხვას
|
|
|
|
დიალოგი;
|
|||||||||||||
35
|
25/29.05.2020
|
რაში ვლინდება კლასის ღირსება
|
|
საუბარი
|
|||||||||||||||
1/5.06.2020
|
გასეირნება „ბავშვთა დაცვის მსოფლიო დღე“
|
|
გასეირნება ბუნებაში
|
||||||||||||||||
36
|
8/12.06.2020
|
რა წავიკითხოთ ზაფხულის არდადეგებზე
|
|
მოსწავლეებს გადაეცემათ
ზაფხულის არდადეგებზე წასაკითხი ნაწარმოებების ჩამონათვალი
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
განმარტება
|
|
||||||||||||||||||
|
მე - პიროვნება, სოციუმი ჩემს გარშემო,
ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთან, ტოლერანტობა, ადამიანთა უფლებები,
ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებები, ეტიკეტი;
|
პირადი ჰიგიენა, ავადმყოფობის
გავრცელების წყაროები, სასარგებლო საკვები, დროის ორგანიზება, დღის რეჟიმი,
სპორტის მნიშვნელობა, მავნე ჩვევების საფრთხე, გარემოს და ბუნების მოფრთხილება;
|
პატრიოტული ცნობიერება - ჩემი ეზო, ჩემი
სკოლა, ჩემი ქალაქი/სოფელი, სამშობლო, ისტორია, გამოჩენილი პიროვნებები,
მნიშვნელოვანი მოვლენები, ტრადიციები, წესები და კანონები;
|
ხელოვნების, ტექნოლოგიური და სამეცნიერო
მიღწევები.
|
მოსწავლეთა ცნობიერება საკლასო ცხოვრების შინაარსიანად წარმართვისათვის;
|
|
|||||||||||||
- გაინტერესებდეს საქმენი შენნი;
- იცოდე შენი საგანი;
- იცოდე, რა გზით შეიძლება შენთვის აუცილებლის შესწავლა, რამეთუ შესწავლის საუკეთესო საშუალებაა, როდესაც თავადაღმოაჩენ;
- ხედავდე მოწაფეთა სახეებზე მათს ფიქრს, იცოდე თუ რას ელიან შენგან; პატივი ეცი მათს სატკივარს; წარმოიდგინე საკუთარი თავი მათს ადგილას.
- ნუ მისცემ მხოლოდ მწირ ინფორმაციას; ეცადე, შეაჩვიო მოსწავლე მსჯელობას, თანამიმდევრული მუშაობის უნარს დააზროვნებას;
- მიაჩვიე მოსწავლე მიხვედრას;
- მიაჩვიე მოსწავლე მტკიცების წესსა და რიგს;
- ჰპოვე ადამიანში ის, რაც საზოგადოა, რაც შეიძლება სხვა ამოცანის ამოხსნაში გამოდგეს; აღმოაჩინე ზოგადი მეთოდი;
- ნუ ეტყვი მოსწავლეს ამოხსნის გზას, რათა თავად მოწაფემ გამოიცნოს იგი, ვიდრე განუმარტავდე შენ, თავად იპოვოს, რაცშეიძლება მეტი;
- მიეცი მხოლოდ მისახვედრი მითითებანი, იძულებით ნუ მოახვევ მოსწავლეს საკუთარ აზრს.
sadamrigeblo programa
http://elibrary.emis.ge/uploads/other/149.pdf
rogor veTamaShot bavShvebs
http://mastsavlebeli.ge/?p=22838&fbclid=IwAR2tv7BAu-QpGX-z14ubYlUKPRR4p24IXZxLv0MEkKtzqltz_jNlmm9h5kUhttp://mastsavlebeli.ge/?p=22838&fbclid=IwAR2tv7BAu-QpGX-z14ubYlUKPRR4p24IXZxLv0MEkKtzqltz_jNlmm9h5kU
http://mastsavlebeli.ge/?p=13819&fbclid=IwAR28cL_r_yqNOAnD-6mpOdrmY3V8o27wLCWI1_PkKyYxc05rpt4nbZLz7ow
No comments:
Post a Comment